برچسب ها و بسته بندی های مصرف کننده به طور فزاینده ای به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند.
انتشار: آبان 18، 1403
بروزرسانی: 03 تیر 1404

برچسب ها و بسته بندی های مصرف کننده به طور فزاینده ای به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند.


Jean-Marc Oosting، مدیر عامل Elburg-Smit می گوید: "ما به دنبال ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان خود در عین ایجاد روابط قوی هستیم." چاپخانه هلندی خود را به عنوان "شریک خلاق برای صنعت باغبانی" معرفی می کند زیرا در تولید برچسب های باغبانی، بسته بندی و مواد تبلیغاتی تخصص دارد. امسال این شرکت نودمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. در طول سال ها، Elburg-Smit تکامل یافته است و صنعت نیز به همین ترتیب است. در این مقاله، Oosting و Gerard van Rijn (مدیر حساب در Elburg-Smit) برخی از آخرین روندهایی که متوجه شده اند و سیستم آنلاین Elburg را توضیح می دهند.

برچسب ها و بسته بندی به عنوان ابزار بازاریابی
این دو مرد خاطرنشان کردند که برچسب ها و بسته بندی های مصرف کننده به طور فزاینده ای به عنوان ابزار بازاریابی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها دریافتند که افزایش قیمت ها، پویایی های ژئوپلیتیکی و عوامل دیگر کشاورزان را مجبور می کند تا محصولات خود را برای فروش به مصرف کنندگان برجسته کنند. یکی از راه های انجام این کار استفاده از برچسب ها و بسته بندی های چشم نوازتر است و با اعمال طرح های مختلف، تولیدکنندگان می توانند گروه های خاصی از مصرف کنندگان را مورد هدف قرار دهند تا نیازهای مختلف همه این گروه های مصرف کننده را تامین کنند " مطابق با اولی، آنها دریافتند که خرده فروشان بزرگ دیگر مقادیر زیادی از همان محصول را خریداری نمی کنند. در عوض، آنها متوجه شدند که خرده فروشان مقادیر کمتری از انواع مختلف محصولات را سفارش می دهند.

Elburg-Smit برای حمایت از تولیدکنندگان و خرده فروشان در تلاش های بازاریابی خود، به دنبال ارائه طیف گسترده ای از محصولات سفارشی شده به تولیدکنندگان است. آنها سه گروه اصلی محصول، یعنی برچسب ها و برچسب ها، کارت های آباژور گلدار و Smartcups®، و همچنین مواد محل فروش را ارائه می دهند. Oosting and van Rijn: "همه این محصولات را می توان در مقادیر مختلف، در طرح های مختلف و سفارشی سفارش داد. از آنجایی که ما تمام مراحل تولید و طراحی را بر عهده داریم، زمان تحویل نسبتاً کوتاه است و می توان در مدت زمان کوتاهی سفارش داد. "


برداشتی از محصولات سفارشی Elburg-Smit

علاوه بر این، Elburg-Smit از نزدیک با Visions Pictures همکاری می کند و تصاویر گیاه شناسی را از طریق پایگاه داده خود ارائه می دهد. از این تصاویر می توان برای لیبل ها و بسته بندی های تولید شده توسط این شرکت استفاده کرد. Oosting و Van Rijn تاکید می کنند که اهمیت عکس ها را نباید دست کم گرفت، زیرا بسیاری از گیاهان قبل از گلدهی به فروش می رسند، و این به ویژه در مورد گل های پیازی صدق می کند. "تصاویر برای ارائه ایده به مشتریان در مورد اینکه یک گیاه یا لامپ چگونه خواهد بود استفاده می شود و بنابراین باید نماینده واقعی محصول باشد، صنعت نیز به طور فزاینده ای از این تصاویر برای ارائه پیشنهاداتی برای استفاده استفاده کرده است گل و گیاه.»


تصاویر مورد استفاده برای برچسب ها و بسته بندی

عملیات بین المللی و EOS
Elburg-Smit به مشتریانی از سراسر جهان خدمات ارائه می دهد. "حدود 4 تا 5 درصد از تولید ما برای بازار هلند است و مابقی به کشورهای دیگر می رود. آلمان، بلژیک، انگلیس، دانمارک، اسپانیا، ایتالیا و آمریکای شمالی را در نظر بگیرید. همچنین شاهد رشد قابل توجهی در لهستان هستیم." و تمام اروپای مرکزی و شرقی." Oosting و Van Rijn تاکید می کنند که هر بازار متفاوت است. "ما باید با هر یک از این بازارها سازگار شویم. به عنوان مثال، در آمریکای شمالی، ما در خدمت به مشتریانی که به دنبال جایگزینی برای برچسب ها و نشانه های استاندارد شده هستند، تخصص داریم.

Elburg-Smit برای خدمت به همه این مشتریان در کشورها و مناطق زمانی مختلف، سیستم Elburg Online (EOS) را توسعه داده است. EOS ابزاری است که مشتریان Elburg-Smit می توانند از آن برای ایجاد و مدیریت برچسب ها و بسته بندی مصرف کننده استفاده کنند. این سیستم پانزده سال پیش راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون توسعه یافته است. امروزه EOS به مشتریان این امکان را می دهد که فورا پوسترهای ایجاد شده را ببینند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند آن را اصلاح و تأیید کنند. این امر موجب صرفه جویی در زمان و ایمیل های زیادی می شود و علاوه بر این، به هیچ نرم افزار اضافی نیاز ندارد اوستینگ و ون راین نظر دادند. علاوه بر این، این سیستم همچنین به پایگاه داده Vision Pictures مرتبط است و به زبان های انگلیسی، آلمانی و هلندی در دسترس است.

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=xezDpWFQqAg[/embed]

90 سالگی
امسال البورگ اسمیت 90 سال است که وجود دارد. در 30 سال گذشته، این شرکت تحت مالکیت یک بنیاد بوده است. Oosting و Van Rijn توضیح می دهند که این تصمیم توسط بنیانگذار Rene van Elburg گرفته شده است. او هیچ جانشینی در خانواده نداشت. به جای فروش شرکت، او تصمیم گرفت تا ساختار مالکیت شرکت را برای اطمینان از تداوم مشاغل و Elburg-Smit تنظیم کند. یک مزیت این است که سهامدار در بهبود محصولات و خدمات ما برای مشتریانمان سرمایه گذاری خواهد کرد. "

Elburg-Smit همچنین به مدت 30 سال گواهینامه ISO 9001 را دریافت کرده است، چیزی که آنها به آن افتخار می کنند. این گواهینامه کیفیت محصولات ما، تمرکز ما بر روی مشتریان و مدیریت ما را تایید می کند، ما می بینیم که مشتریان اروپایی ما به طور کلی ارزش فزاینده ای برای این امر قائل هستند امروزه افزایشی وجود دارد، این فقط به قیمت ها مربوط نمی شود، بلکه این محصول نیز باید پایدار باشد.

در حال حاضر، این شرکت علاقه مند به ساخت 4000 متر مربع (حدود 1 هکتار) توسعه تاسیسات موجود است که انتظار می رود در پایان سال جاری تکمیل شود. این به ما فرصت های جدیدی برای گسترش خدماتمان می دهد.» آنها نودمین سالگرد این پروژه را جشن خواهند گرفت.

برای اطلاعات بیشتر:
Elborg-Smit B.V
Waspekerlan 12
2171 AB Sassenheim، هلند
تلفن: +31 (0) 252 261 300
elburgsmit.com


منبع: https://www.floraldaily.com/article/9666278/labels-and-consumer-packaging-are-increasingly-used-as-marketing-tools/