آموزش پشتیبانی شبکه خدمات شبکه آرنا نصب شبکه پشتیبانی شبکه پسیو

آموزش پشتیبانی شبکه خدمات شبکه آرنا نصب شبکه پشتیبانی شبکه پسیو

زمینه‌های فعالیت شرکت فرداد شبکه بسیار گسترده است اما به طور مختصر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. پیاده سازی تونل بین دفاتر با انواع تجهیزات شبکه چه سخت افزاری و چه نرم افزاری صورت می گیرد. در ایران تجهیزات شرکت های سیسکو ، میکروتیک ، فورتی نت و کریو بیشتر از سایر برند ها استفاده می شوند که البته از کیفیت بالایی نیز برخوردارند. لایه اول شبکه های کامپیوتری در مدل استاندارد OSI را لایه فیزیکی می‌نامند. اجرای پسیو شبکه ، که تمامی داده های شبکه از طریق آن منتقل می‌شوند و ستون فقرات شبکه را تشکیل می‌‌دهد. خدمات پسیو شبکه شامل کابل کشی، نصب تجهیرات شبکه و پیاده سازی ارتباط فیزیکی میان آنها می‌باشد.

  • پیشگیری از خرابی تجهیزات و بروز اختلالات در سرویس های تحت شبکه ، در دستور کار کارشناسان پشتیبانی شبکه آریستک میباشد که با انجام تست های منظم در بازدید های دوره ای معین از شبکه سازمان ، این امر تحقق پیدا میکند.
  • شما با دریافت خدمات پشتیبانی از مشکلات احتمالی خرابی و قطعی شبکه پیشگیری می‌ کنید و قبل از بروز مشکل آن را رفع می کنید.
  • بسیاری از وب سایت‌ها و مراکز وجود دارند که ارائه دهنده خدمات شبکه هستند.
  • خدمات راه اندازی شبکه مناسب برای تمامی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی، که در صورت پیاده سازی نامناسب آن، ظهور مشکلات بزرگتر و پیچیده تر را به همراه خواهد داشت.
  • در مقابل، VoIP Gateway ها مانند محصولات شرکت Grandstream یا دستگاه های FXO و FXS به شکل سخت افزاری می باشند.

این قابلیت باعث میشود در مکان هایی که امکان حضور نداریم بتوانیم نظارت بیشتری داشته باشیم. مدیریت اتوماسیون اداری و سازمانی ، بدون استفاده از Network Services امکان پذیر نیست. شرکت ها و سازمان هایی که از خدمات مطلوبی برخوردار نیستند ، با مشکلات زیادی روبرو هستند. استفاده از Network Services در سطح کیفی بالا ، سبب افزایش سرعت شبکه سازمان ها و بهبود عملکرد شبکه های آنها می شود. تهیه یک نقشه فیزیکی از شبکه جهت تعیین زیرساخت های شبکه، جهت دستیابی به عواملی مانند تداخل های مغناطیسی، برق ، کابل کشی و … از جمله کارهایی است که مهندسین شرکت باید انجام دهند تا شبکه را بدون عیب و نقص راه اندازی نمایند.

بله در بحث امنیت شبکه که جزو خدمات مهم در پکیج پشتیبانی شبکه ما است میتوانید این عمل رو انجام بدید. خدمات پشتیبانی شبکه با توجه به هدف و مشکل شبکه شما انتخاب می شود برای اطلاعات بیشتر میتوانید از مشاوره ی رایگان گروه پشتیبانی شبکه کامکو استفاده کنید. وابسته به روش مدیریت و این که وسعت شبکه شما به چه میزان است و استفاده از خدمات مشاوره شبکه می‌ تواند متفاوت باشد. برای مثال برای پشتیبانی و مشاوره یک شبکه بزرگ نیاز است که یک مشاور شبکه خبره را استخدام کنید اما برای شرکت ‌های کوچک که تنها یک شبکه کوچک تا متوسط دارند، استفاده از مشاوره به صورت برون سپاری و یا همان خدمات مشاوره دورکار بهتر خواهد بود.

شبکه می بایست از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری به صورت مستمر مورد بازبینی قرار گرفته و نواقص به وجود آمده مرتفع گردند. یکی از معضلات و مشکلات سازمان ها و شرکت ها در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و نصب و راه اندازی شبکه ، نگهداری و پشتیبانی آن می باشد. در این خصوص تک دیتا در کنار مشاوره و راه اندازی شبکه مبادرت به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه منطبق با نیازهای مشتری نموده است. خدمات حفظ و نگهداری شبکه، به شما اطمینان می دهد که شبکه IT شما به درستی در برابر طیف وسیعی از مشکلات احتمالی محافظت می شود. در پیشگام رایانه، ما می دانیم که نگهداری مناسب شبکه می تواند برای پایدار نگه داشتن یک شبکه IT حیاتی باشد. به همین دلیل است که ما طیف وسیعی از خدمات محافظت از داده های شبکه، از جمله امنیت و نگهداری شبکه را ارائه می دهیم.

خدمات میزبانی سرویس

اینجاست که نقش یک مشاور با تجربه در حوزه فناوری و شبکه کامپیوتری می تواند جهت ارزیابی نیروهای واحد شبکه و انفورماتیک و سنجش میزان تخصصی سرپرست واحد انفورماتیک سازمان برای اطلاع رسانی به مدیرعامل آن مجموعه به خوبی روشن می شود. نصب و راه اندازی فایروال های امنیتی سخت افزاری و نرم افزاری بر روی ورودی شبکه جهت جلوگیری از نفوذ به شبکه و نیز کنترل اینترنت مصرفی و دسترسی به صفحات وب توسط کاربران داخل مجموعه. این تنظیمات به گونه ای توسط گروه استاد شبکه انجام میشود که با وجود استفاده آسان کاربران از اینترنت امکان نفوذ به شبکه سخت شود. پشتیبانی شبکه وظیفه پشتیبانی شبکه تعمیر ونگهداری شبکه در دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری است. امروزه امنیت اطلاعات شبکه‌های کامپیوتری از اهمیت بالایی برخوردار است به همین دلیل‌ وجود پشتیبانی شبکه امری الزامی است. با پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری اطلاعات، پیاده سازی شبکه های کامپیوتری به یکی از مهمترین دغدغه های شرکت ها و سازمان ها تبدیل شده است.

وظایف یک پشتیبان شبکه چیست ؟

شرکت پشتیبانی شبکه خوب حداقل دو نفر را برای کار پشتیبانی شبکه یک شرکت در نظر می گیرد تا همه زوایای شبکه آن شرکت را ساپورت کنند. نحوه کار و مستندات این شرکت ها به گونه ای است که سایر اعضای فنی نیز می توانند در هر لحظه ای که نفرات اختصاص داده شده به شما در دسترس نباشند به شما سرویس دهند. پیمانکار پشتیبانی، تخصص تولید و تعمیر سخت افزار کامپیوترها،‌ سرورها، پرینترها و یا تجهیزات شبکه را ندارد، اما با این وجود، با اشراف به نحوه عملکرد آنها، ایرادهای دستگاه را پیدا کرده و برای تعمیر و یا تعویض قطعه معیوب هماهنگی لازم را انجام می دهد. سیستم‌ها و برنامه‌های کاربردی مثل نرم‌افزارهای مالی، اتوماسیون اداری، نرم افزار فروش، سیستم پست الکترونیکی و ارتباط با شبکه وایرلس، باید همیشه در دسترس باشند. به علاوه اینکه حتماً راهکار یا راهکارهای جایگزین در زمان اتفاقات احتمالی و از دسترس خارج شدن اطلاعات حیاتی شرکت، سرویس‌ها و یا اینترنت، پیش بینی شده باشد. اتصال کامپیوترها به سرورها در شبکه ، اتصال و سرعت بالای اینترنت ، پوشش قطعی شبکه وایرلس ( بی سیم) و سرعت آن، از موارد مهم در پایداری زیرساخت شبکه هستند و جزئی از خدمات پشتیبانی شبکه به نرخنامه خدمات کامپیوتری 1400 حساب می آید.

در ادامه به بررسی اینکه پشتیبانی شامل چه مواردی می باشد نیز پرداخته میشود. در انتها نیز مزایا برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه و فرآیند راه اندازی شبکه سازمانتان را توسط پارمونت بررسی خواهیم نمود. توانمندسازی نیروی انسانی مخصوصا کارشناسان واحد فناوری اطلاعات و مهندسان کامپیوتری پشتیبان شبکه و سرویس های سازمان در راستای بهبود چابکی سازمانی نقش مهم و تاثیرگذاری دارد. در سازمان چابک که باتغییرات محیطی مداوم روبروست توانایی نیروی انسانی IT و میزان دانش مدیران آی تی و کارشناسان پشتیبانی شبکه و نیروهای هلپ دسک شرکت نقش مهمی را ایفا می کند. پرواضح است که این عناصر مرتبط به هم برای ارتقاء دانش سازمانی خود و سایر کارمندان و پرسنل، در مرحله نخست نیازمندی به افزایش دانش و مهارت های خود در زمینه علوم مختلف کامپیوتر و IT می باشند.

برخی نیز طی یک قرارداد با کد اشتراک بنا به نوع خدمات دستمزد خدمات را پرداخت می کنند. روی هم رفته در ارائه خدمات انعطاف پذیر هستیم و خدماتی مختص نیازهای شما ارائه می دهیم. همه کارشناسانادیب گستر عصر نوینبرای برقراری ارتباط موثر با شرکت ها در تمام سطوح از دانش فنی مشتریان آموزش دیده اند. آنها تلاش خواهند کرد تا دانش فنی مشتریانی را که نیاز به آموزش در زمینه IT دارند را نیز به سطح قابل قبولی برسانند.