بزرگترین ویژگی تبلیغات ویدیویی در گوگل همین میزان کنترل بالای هدف گذاری های آن است، این موضوع سبب می شود شما دقیقا مخاطبین مورد نظر خود را پیدا کنید و بر روی تبلیغات خود کنترل دقیقی داشته باشید. بزرگترین ویژگی بازدید واقعی، بازخورد ارائه شده به تبلیغ کنندگان است. اینها تنها چند نمونه از مزیت های بدست آوردن نمره کیفیت خوب برای یک تبلیغ است.گوگل نمره کیفیت را بین 1 تا 10 قرار می دهد و نمره کیفیت بالای 5 مناسب است. نسبت کلیک به نمایش یک تبلیغ با عنوان CTR شناخته می شود. ابزارهای متعددی در گوگل ادوردز برای تعیین کاربران مشاهده کننده تبلیغ تعبیه شده است که مهمترین آن همین انتخاب کلیدواژه می باشد.
دامنههای (ir.) و کشور ایران از سوی گوگل تحریم شدهاند. نحوه قیمت گذاری تبلیغات در گوگل به چه صورت است؟ میتوانید بنر خود را در یک پیج سالن زیبایی قرار داده و بالعکس با این رویکرد شما مشتریان خود را از دست نخواهید داد. با توجه به درخواست مشتریان جی ادز امکان ارایه فاکتور رسمی برای خریدهای بالای 40 میلیون ریال وجود دارد. روزانه میلیون ها جستجو در گوگل انجام می شود و قرار گیری به صورت هدفمند در این صفحه ، می تواند مشتریان متعددی را برای شما جذب کند. این اقدام در عین سادگی، بسیار حساس و پیچیده است که بهتر است توسط افراد باتجربه انجام شود. تبلیغات با جایگاه بهتر احتمالا برای جستجوگران مناسب تر و مفیدتر هستند و به همین ترتیب احتمال بیشتری برای دستیابی به هدف تبلیغات را دارا می باشند. افزایش نمره کیفیت، سبب نمایش تبلیغ در جایگاه بالاتری می شود. البته یک گزینه غیر معمول دیگر هم وجود دارد که به آن Cost-Per-Impression (CPM) گفته می شود و به ازای هر 1,000 باری که تبلیغ شما در نتایج جستجو دیده می شود، پول پرداخت می کنید. هزینه تبلیغات در این بخش بر اساس هر بازدید پرداخت می شوند.
تبلیغ در گوگل یا گوگل ادوردز نوعی از تبلیغات کلیکی است که روش پرداخت هزینه آن، پرداخت به ازای هزینه کلیک می باشد. سپس گزینه billing Payments را انتخاب کنید تا بتوانید صفحه مربوط به پرداخت هزینه را مشاهده کنید. سپس یکی از پلن های طراحی سایت تبلیغاتی ما را انتخاب نمایید. یکی از مشتریان ما به قدری از تبلیغاتش راضی بود که به گفته خودش، 3 نیروی جدید استخدام کرد تا بتواند پاسخگوی مشتریانش باشد! سپس برای پیدا کردن عبارات جدید روی Discover New Keywords کلیک کنید. بر روی گزینه “افزونه ها” و سپس گزینه “افزودن” کلیک کنید. سپس میتوانید بفهمید که کدام یک از کمپینها برای کسب و کار شما بهترین نتیجه را داشتهاند. توصیه های زیر برای درج آگهی خوب و موثر می تواند مفید باشد: در مرحله بعد سعی کنید آگهی و تبلیغ خودتان را خوب بنویسید. برخلاف یک کمپین معمولی تبلیغ در گوگل ادز ، در تبلیغ ویدیویی گوگل ، شما می توانید جمعیت های خاصی از کاربران را هدف قرار دهید و به این ترتیب به صورت تأثیرگذارتری به مخاطبان خود دسترسی داشته باشید.
گوگل ادوردز سیستم تبلیغاتی گوگل است که در اون بازاریابان برای ارائه تبلیغات قابل کلیک در نتایج جستجوی Google بر روی کلمات کلیدی خاصی مزایده میکنن. مزیت استفاده از ابزار جست و جوی کلمات کلیدی این است که این ابزار به شما حجم جست و جو و ارزش کلمات کلیدی را هم نشان می دهد. در هر گروه تبلیغاتی (Ad Group)، کلیدواژه هایی مشخص می شود که کاربر با جست و جوی آن به تبلیغ شما می رسد. اطلاعات بیشتر در مورد همکاری ما با گوگل در وب سایت برتینا قرار دارد. ما به این دستاورد بسیار افتخار می کنیم و هر روز با ساخت و مدیریت بالاترین کمپین های با کیفیت، برای به حداکثر رساندن ROI برای مشتریان فعالیت می کنیم و با بدست آوردن نتیجه مناسب برای هر کمپین هیجان زده می شویم.
این روش تبلیغاتی با قرار دادن وب سایت شما در رتبه های برتر گوگل و جذب مخاطبانی که در گوگل، کلمات و عبارات مرتبط با کسب و کار شما را جستجو می کنند، برای شما جذب مشتری و فروش بیشتر را به همراه دارد. برتینا شرکتی است که تلاش بسیاری برای بالا بردن نمره کیفیت کمپین های خود داشته و به همین دلیل از سوی گوگل به عنوان پارتنر برتر Google Adwords شناخته شده است. شما به عنوان کسی که قصد نوشتن یک رپورتاژ آگهی را دارید، این فرصت را به دست خواهید آورد که داستان کسب و کارتان را برای مردم توضیح دهید تا آن ها نه تنها بیشتر در مورد نوع خدمات شما بدانند بلکه کنجکاو شده و برای فهمیدن اطلاعات بیشتر به سوی سایت تان روانه شوند و در نهایت برای خرید و استفاده از خدمات شما ترغیب می شوند.
تبلیغ ویدیویی گوگل به شما اجازه می دهد تا تبلیغات ویدیویی خود را در نتایج سرچ یوتیوب یا قبل، هنگام و بعد از پخش ویدیوهای یوتیوب نمایش دهید. گزینه های هدف گذاری تبلیغ ویدیویی گوگل شامل سن، جنس و علایق مخاطبان است. جایگاه نمایش تبلیغ در بازاریابی کلیکی می تواند تاثیر زیادی بر نتایج کمپین های شما داشته باشد. با این حال، بهینه سازی تبلیغ بسیار مهم است و از آن طریق می توانید تبلیغات را به طور مداوم در یک جایگاه به صورت پایدارتر در موتور های جستجو به نمایش در بیاورید. به خصوص در تبلیغات ویدیویی حین پخش بسیار مهم است که تبلیغات کوتاهی داشته باشید تا کاربران را ناراضی نکنید. تبلیغ شما در این صورت در ابتدا، وسط یا انتهای ویدیوهای همکاران یوتیوب پخش خواهد شد. زمانی که شما از این وب سایت ها استفاده می کنید، قبل از پخش ویدئو فیلم کوتاه و یا تصویری به صورت تبلیغاتی برای شما پخش شده و بعد از آن برنامه مورد نظر شما پخش خواهد شد. در این روش تبلیغاتی شما به عنوان صاحب یک کسب و کار که دارای سایت می باشد می بایست کلماتی را به عنوان کلیدواژه برای تبلیغ خود انتخاب کنید.
در مقاله ای چند ابزار رایگان برای یافتن کلیدواژه در تبلیغات کلیکی را معرفی کرده ایم. نمره کیفیت موضوع پیچیده ای است، اما در حال حاضر باید بدانید که هرچه تبلیغات شما بهینه تر باشد ، کلیدواژه های تبلیغ نمره کیفیت بالاتری خواهد داشت و نمره کیفیت بالاتر کلیدواژه ها، جایگاه نمایش تبلیغ بهتر و بالاتری را خواهد داشت. برای تبلیغ کنندگان در گوگل ادوردز، مهمترین شاخص در تعیین جایگاه نمایش تبلیغات، نمره کیفیت تبلیغ می باشد. در گوگل آنالیتیکس، به بخش گزارش مخاطبان Audience report بروید. علاوه بر این، به این موضوع در بخش قبلی اشاره شد که هزینهٔ تبلیغ شما بر اساس این رتبه محاسبه میشود. در این صورت، بودجه روزانه شما محدود میشود. کاربر پس از کلیک روی هر محصول، بطور مستقیم به صفحۀ آن در سایت تبلیغدهنده هدایت میشود. با این حال در طرف دیگر، سیگنال های غیر مستقیم وجود دارند؛ فاکتورهایی که به صورت غیر مستقیم بر روی رتبه بندی وب سایت تاثیر دارند، اما به دلیل نبود اطلاعات و آمار دقیق نمی توان آن ها را به عنوان فاکتورهای مستقیم سئو دسته بندی کرد که مهم ترینشان شبکه های اجتماعی هستند (پیشنهاد می کنم مقاله سئو را آسان بیاموزیم: لینک بیلدینگ و تولید محتوا را مطالعه کنید).
البته در اینجا تنظیمات دیگری نیز وجود دارد و شما می توانید دقیقا تعداد ثانیه های مورد نظر خود را تعیین کنید. این گزارش ها بر اساس فاکتورهای متعددی مانند تعداد نمایش تبلیغ، تعداد کلیک کاربرها، هزینه کلیک هر کلیدواژه، نمره کیفیت تبلیغ و… به نوعی می توان گفت دریافت بازخورد مناسب از گوگل ادوردز ، به انتخاب مناسب کلیدواژه برای تبلیغ بستگی دارد. چرا کار با شرکتی که نمره کیفیت بالایی را ارائه می دهد اهمیت دارد؟ سومین نوع تبلیغات گوگل دارای محبوبیت بالایی است و به طبع گوگل مبلغ دریافتی بالاتری را از تبلیغ کننده دریافت میکند، در این نوع تبلیغات مرتبط با کوئری جستجوی خاص را در وبسایت خود نمایش دهد و 51 درصد از مبلغ تبلیغ را برای انتشار دریافت می نماید. مراقب باشید که کمپین خود را برای ایجاد عملکرد عالی مدیریت کنید و اطمینان حاصل کنید که وبسایت شما یک تجربه عالی در دسکتاپ، تبلت و تلفن همراه را به طور یکسان ارائه میدهد. وبسایتهای تبلیغ رایگان: حتما تبلیغ خود را در این وبسایت ها قرار دهید چون هیچ هزینه ای ندارد و ضمنا بازدید کننده قابل توجهی هم دارند. بهترین ویدیو های تبلیغاتی ویدیو ها ای هستند که برای کاربران هدف به نمایش درآیند و مرتبط با کلمات کلیدی باشند.
ما به این دوستان می گوییم که اگر شما در صفحه اول گوگل دو شانس برای جذب مخاطب داشته باشید بهتر است یا یک شانس؟ بهتر است به جای این کار یک یا دو ویژگی را برجسته کنید. دو سوم کاربران توییتر می گویند که یک کسب و کار کوچک یا متوسط را در آنجا کشف کرده اند. هزینه ای که شما برای تبلیغ پرداخت می کنید در مقابل سودی که از فروش محصولات بدست می آوردید کاملاً ناچیز است. در قدم بعدی نیز به ازای هر کلیک روی تبلیغات توسط کاربران، هزینه متعلق به شما پرداخت خواهد شد. مانند تبلیغات متنی، تبلیغات تماس نیز باید یک url ، نام تجارت و توضیحات متنی داشته باشند. این کلمه کلیدی باید در گروه لپ تاپ قرار بگیرد. به عنوان مثال، اگر شما یک استودیوی عکس در یک شهر داشته باشید و برای کلمه کلیدی استودیوی عکس از گوگل ادز استفاده کنید، شخصی که در یک شهر دیگر کلمه استودیوی عکس را جستجو کند، تبلیغ شما را نخواهد دید، مهم نیست که همان کلمه کلیدی را جستجو کرده باشد.
این موضوع بسیار مهم است. این موضوع بسیار مهم است و می تواند به استراتژی های تبلیغاتی شما جهت دهد. این جنبه بسیار مهم داشتن یک نمره کیفیت بالا است. علاوه بر این ، نمره کیفیت تبلیغ بر روی جایگاه نمایش تبلیغ تاثیر میگذارد. جایگاه نمایش تبلیغ به جایگاهی در صفحه ی نتایج موتورهای جستجو اشاره دارد که در آن تبلیغات شما در کنار سایر تبلیغات در صفحه به نمایش در می آید. موقعیتهای بسیار زیادی وجود دارد که شما در آنها خواستار کنترل زمان نمایش آگهیتان هستید و اگر از این ویژگی سود نبرید در واقع بودجهتان را هدر دادهاید.
در ادامه مقاله خواهیم گفت که دقیقا انجام چه مواردی می تواند شما را به این هدف مهم نزدیک کند. در ادامه عواملی که بر روی جایگاه نمایش تبلیغ در گوگل ادوردز تأثیرگذار است را توضیح خواهید داد. با این حال باید به تاثیر نمره ی کفیت در جایگاه نمایش تبلیغ توجه داشت، این بدان معناست که نمره ی کیفیت تبلیغ افزایش نخواهد یافت مگر اینکه درصد CTR تبلیغ شما با درصد CTR مورد انتظار در جایگاه بالاتر یکسان باشد. باید ویدیوهای تبلیغاتی شما به شدت بر روی کلمات کلیدی متمرکز باشد. معیارهای بسیاری برای رسیدن به نمره کیفیت خوب وجود دارد ؛ مانند استفاده از کلمات کلیدی و متن تبلیغ مرتبط با مطالب درون سایت شما. این گزینه تبلیغ شما را به زبان های دیگر ترجمه نمی کند اما تبلیغ را در جایی قرار می دهد که افراد زبان مرتبط با آن را به عنوان زبان اصلی خود انتخاب کرده اند. این ها همان انواع تبلیغاتی هستند که در بخش های ابتدایی این مقاله به آن پرداختیم. میتوانید قالب های وردپرس را خریداری کنید که از همان ابتدا عالی به نظر میرسند، و این پلتفرم تعداد زیادی از توسعهدهنده و طراح دارد که وب سایت های بسیار توانمند و زیبا را ایجاد میکنند.
با این سیستم نمره دهی گوگل قصد دارد تبلیغ کنندگان ادوردز را ترغیب کند که با بالابردن نمره کیفیت تبلیغ بهترین تجربه را برای مشتریان خود ایجاد کنند و به همین دلیل گوگل به طور معمول به تبلیغاتی که نمره کیفیت بالایی دارند گوگل ادز در ایران اهمیت بیشتری میدهد. البته این موضوع به این معنا است که افرادی که از تبلیغ ویدیویی گوگل در ایران استفاده می کنند تقریبا در این عرصه بی رقیب خواهند بود و استفاده بیشتری از ظرفیت های این تبلیغات خواهند داشت. البته در این صورت افراد بیننده می توانند بعد از گذشت 5 ثانیه از پخش تبلیغات شما آن را ببندند.