طراحی کم هزینه برای مغازه های کوچک

شاید همیشه همرنگ جماعت بودن ما را به هدفمان نرساند، سعی کنید کمی متفاوت تر باشید، یکی از راههای برجستهسازی نمای تجاری شکستن مرزهای تعریف شده برای نمای مغازه است، اگر طراحی مغازه را طوری طراحی کنیم که از قاب ساختمان بیرون بزند و موجب توجه بیشتر می شود؛ در مورد طراحی نمای مغازه بهتر است طراحی به گونه ای باشد که بیشتر نگاه ها را مجذوب خود کند به عنوان مثال ،از خطوط مورب در نما استفاده شود و یا ادامه دادن خطوط در فروشگاه راه حل مناسبی است. در زیر به عوامل و فاکتورهای مهمی که در طراحی مغازه خشکبار باید به آنها توجه داشت باشید اشاره می کنیم . در اغلب استندهای خشکبار و آجیل در قسمت زیرین استند، المنتی برای حرارت دهی به محصولات تعبیعه می شود. با توجه به این موضوع که با گذشت زمان به تعداد رستوران ها و مغازه های فست فود اضافه می شود، نیاز است تا صاحبان این شغل در سرویس دهی خود تغییراتی ایجاد کنند تا علاوه بر ماندگاری مشتریان قبلی خود، مشتریان جدیدی را نیز جذب کنند تا میزان فروش و سود خود را افزایش دهند. در یک مغازه خدمات کامپوتری ممکن است خدمات مختلفی برای کامپیوتر و دیگر متعلقات آن انجام شود، همچنین ممکن است اجناس و قطعات کامپیوتری مختلفی نیز به فروش برسد، بنابراین معرفی تمام این خدمات و لوازم به نحوی صحیح و شایسته که مشتری متوجه آن بشود در اولویت قرار دارد.

⦁ ماکت های انسانی: به هر حال اگر مغازه روسری فروشی شما بسیار بزرگ است بهترین ایده این است که از یک سری ماکت های انسانی استفاده کنید و اجازه دهید که طرح روسری و شال شما روی سر یک انسان مصنوعی شبیه سازی شود، این روش برای مغازه هایی که دارای قفسه های بزرگ و یا ویترین بندی وسیع هستند، بهترین گزینه محسوب می شود. بهتر است لباس ها را در قفسه ی بوتیک روی هم بچینید یا بالا تر از سطح زمین قرار دهید. قیمت این اجناس در کارگاه های تولیدی آن ها بسیار مناسب تر از بازار های آزاد این کالا ها می باشد. یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار این می باشد که وسایل و لوازم از چه نوع بوده و کیفیت جنس آنها در تعیین قیمت بسیار مهم است. همچنین بد نیست بدانید سبک دیکانستراکشن یک نوع سبک معماری است که از مباحث فکری نیمه دوم قرن و بطن فلسفه در غرب پیروی می کند. علاوه بر تمامی اینها، این مدل دکور پوشاک مردانه باعث ایجاد تمایزی خاص در بین شما و رقبایتان می شود که احتمالا در اغلب اوقات از رنگ های روشن در دکوراسیون فروشگاه خود استفاده می کنند. همچنین این مجموعه تولیدی توانسته اند با استخدام بهترین طراحان و متخصصان این حرفه و فن به ساخت نمونه های به روز نوین این محصولات بپردازند و آن ها را روانه بازار های رقابتی داخلی کنند.

امروزه ساخت لوازم آجیل فروشی در کشورمان توسط طراحان متخصص این رشته ها در طرح ها و رنگ های جدید و به روز به تولید انبوه رسیده است. اگر ظاهر فروشگاه برای شما اهمیت دارد، بهتر است از ابتدا برای ساخت آن ایده و طرح دکوراسیون مغازه خشکبار فروشی خود را داشته باشید. معمولا طراحی مغازه های خشکبار و آجیل فروشی از این نظر، شباهت بسیار زیادی به طراحی عطاری دارد. قفسه ها و استندهای محصولات فله ای در مغازه حبوبات فروشی در انواع گوناگونی طراحی و ساخته می شوند. ظروف یا لگن بن ماری، از جنس استیل ساخته می شوند و در استندهای فله ای برای نگهداری اغلب محصولات کاربرد دارند. در طراحی ساعت فروشی می توان از المان ها و نماد های خاصی برای زیبایی مغازه استفاده کرد که نمونه از این نماد ها استفاده از ساعت های خاص و کار شده بر روی دیوار ها است یا استفاده از ساعت های قدیمی و شنی برا ایجاد حس بهتر و تاثیرگذار تر در خریدار است.طراحی مغازه ساعت فروشی با عقربه ساعت هم می تواند طراحی متفاوت را برای مغازه ی شما به وجود بیاورد. ویترین هر مغازه، نقش شناسنامه آن را دارد و باعث میشود مردم بتوانند به راحتی آن مغازه را از بقیه مغازهها تمیز دهند.

ترکیبی از این قفسه بندیها و انتخاب بهترین موارد، متناسب با فضای فروشگاه، نقش مهمی روی فروش شما خواهد داشت. این کار احساس لاکچری بودن را در مشتری تقویت میکند و تاثیر مثبتی در فروش خواهد داشت. فروشنده ها بایستی با توجه به نیاز و بودجه مشتری جنس مورد نظر را در اختیار آن ها قرار دهند. تاسیس مغازه خشکبار و حبوبات لوازم خاص خود را نیاز دارد. شاید از خودتان بپرسید که مگر مغازه خشکبار فروشی هم دیزاین دارد؟ ویترین فروشگاه یا مغازه در واقع رابط بین محیط بیرون و داخل فروشگاه است و هرچقدر این ویترین جذاب تر و زیبا تر باشد می تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب گذاشته و افراد بیشتری را به سمت مغازه جذب نماید.طراحی ویترین هم می تواند باعث افزایش دیده شدن شما شود و هم در صورت انتخاب اشتباه و نادرست می تواند اثری مخرب و جبران ناپذیر بر جای بگذارد. معمولا مغازه پوشاک زنانه شال و روسری را به عنوان یک لوازم جانبی به فروش می رساند و این موضوع باعث شده تا بعضی افراد این کار را به صورت یک تخصص نبینند. یکی از مزیتهای استفاده از حلقههای آویز، ابعاد کوچک آن است که فضای بسیار کمی را در مغازه اشغال خواهد کرد.

در یک مغازه خدمات کامپیوتری با توجه به اینکه لوازم الکترونیکی بسیار زیاد و با برندهای متنوع وجود دارد باید یک اصول مهم را همیشه رعایت کرد. طراحی و اجرای دکوراسیون مغازه از اهمیت بسیاری برخوردار است. هزینهی دکوراسیون مغازه بر اساس: نوع متریال مورد استفاده، مساحت مغازه، نوع دکوراسیون و پیچیدگی طرح و زمانبر بودن اجرای دکوراسیون تعیین میشود. همین امر باعث میشود تا طراحی صحیح و مناسب مغازه و همچنین قفسه بندی و چیدمان محصولات در قفسهها از اهمیت دو برابری برخوردار باشد. برخی فروشندگان خلاق نیز در کنار اختصاص دادن بخشی از آن به ذخیره اجناس، بخش دیگر را هم با طراحی کردن و افزودن قفسهها به فروشگاه اصلی خود اضافه میکنند.

بنابراین شما می توانید با اضافه کردن یک پنجره به دکوراسیون مغازه کوچک خود روح بیشتری به مغازه خود ببخشید. ممکن است هر فردی که دارای یک مغازه یا فروشگاه کسب و کار باشد، نگرانیهایی در رابطه با هزینه طراحی داخلی برای مغازه داشته باشد و قصد دارد بداند که چه بودجهای می تواند برای این مکان در نظر بگیرد. تمامی این امکانات در هزینه طراحی داخلی برای فروشگاهها تاثیرگذار است. دکوراسیون داخلی مغازه معرف محصولات و سلیقه فروشنده مغازه است که در جذب مشتری و افزایش فروش نیز تاثیر مستقیم طراحی داخلی مغازه تجاری دارد. شاید یکی از نکات مهمی که می بایست در طراحی ویترین جلوی مغازه بدان توجه شود نوع کاربری مغازه و ارتباط مستقیم آن با نوع دکوراسیون ویترین جلوی مغازه باشد. نوع محصولات و متراژ مغازه نیز در نوع دکور تاثیر گذار است. دقت در نوع نورپردازی و زاویه و شدت تابش آن برای روشنایی و جذاب دیده تر شدن اجناس از نکات مهمی است که باید به آن توجه شود. در صورتی کهعطاری شما کوچک است، روی استفاده از ویترین آن بیش تر سرمایه گذاری کنید.

سعی کنید همه محصولات عطاری را در دسته بندیهای مشخص و با کمک برچسب از هم تفکیک کنید تا مشتریان در زمان ورود به مغازه بتوانند به راحتی مسیر حرکت خود را پیدا نموده و از بین بخش های مرتب و منظم موجود، محصولات مورد نیاز خود را بیابند. بسته به اینکه بخواهید در زمینه کلی فروشی و توزیع عمده این کسب و کار ورود کنید به حجم سرمایه گذاری بسیار بالایی نیاز مند خواهید بود و به انباری با مساحت بالا و مطلوب به لحاظ نگه داری لوازم آرایشی و بهداشتی نیاز خواهید داشت. در این مراکز اجناس مربوطه اغلب به صورت عمده و کلی برای فروش عرضه می شوند. طراحی ویترین مغازه بر اساس نیاز فروشنده و بودجه او و همچنین فضای داخلی قابل استفاده و اجرا، صورت می گیرد. علاوه بر نکات گفته در مورد ویترین و چیدمان دکور مغازه، نکته مهم دیگری که به عنوان یک اصل در طراحی داخلی مغازه وجود دارد، سیرکولاسیون و مسیر رفت و آمد مشتریان است.

از نظر تئوری، طراحی داخلی عطاری را نمی توان صرفا به چند اصل ساده محدود کرد، اما اگر راستش را بخواهید، عطاری ها فضاهای چندان پیچیده ای هم نیستند. یکی از بخشهای مغازه که در محقق ساختن این امر اهمیت ویژهای دارد در اصل ویترین مغازه میباشد. انتخاب بهترین رنگ در طراحی داخلی مغازه، همیشه از دغدغههای معماران و صاحبان مغازه به حساب میآید. صاحبان یک فروشگاه همیشه دغدغه قیمت هر متر طراحی داخلی فروشگاه را دارند. قیمت های کالا های مربوطه در این مراکز با توجه به توزیع انواع مختلف این کالا های صنعتی با هم متفاوت می باشد.

سپس ایده های خود را با طراحان و سازندگان لوازم مربوطه در میان بگذارید. در این راستا مجموعه ی پایا دکور به عنوان یکی از شرکت های فعال و معتبر در زمینه ی طراحی داخلی فروشگاهی در خدمت رسانی به متقاضیان حاضر است که این خدمات شامل بررسی محیط، مشاوره، ایده یابی، طراحی و پیاده سازی طراحی دکوراسیون مغازه ساعت فروشی می باشد. برای طراحی ساعت فروشی باید به دنبال طراحی منحصر به فردی باشید به دلیل اینکه در طراحی آن با گذر زمان در ارتباط هستیم و باید طراحی آن به گونه ای باشد که شخصی که وارد مغازه ای می شود واقعا حس کند که وارد یک مغازه ی ساعت فروشی شده است.طراحی ساعت فروشی نیاز به توجه به جزییات طراحی و اجرایی دقیقی دارد در این راستا استودیو معماری لند طی سال ها تجربه توانسته است جایگاه خود را در بین طراحان پروژه های لوکس و خاص حفظ نماید.برای طراحی و دکوراسیون داخلی ساعت فروشی با ما همراه باشید.

در این راستا مقاله دکوراسیون مغازه کوچک را مطالعه کنید . در واقع نورپردازی دارای تاثیر بسیار زیادی در جذابیت نمای شب مغازه و جذب مشتری است. این موضوع تمرکز بر روی وسایل را با خود به ارمغان خواهد آورد و اختلاف بین وسایل و دکور را نشان خواهد داد، در عین حال دکوراسیون بسیار فعال تر، توناژهای های فوق العاده اشباع شده و همچنین واریانس های بهینه را ارائه می دهد. مطمئن شوید که رنگ بندی را هوشمندانه و متناسب با ماهیت برند خود و همچنین ایده ای که می خواهید در مشتریان و چشم اندازهای شما ایجاد کند، انتخاب کنید.